Proiectul Diaspora ReSTART oferă în mod gratuit un pachet de servicii în vederea dezvoltării a 60 de start-up-uri. Pachetul de servicii este format din:
– Servicii de formare antreprenorială prin intermediul unui curs online personalizat (curs de 120 de ore);
– Finanțare complet nerambursabilă de până la 40.000 Euro pentru start-up-uri;
– Servicii de consiliere, mentorat și asistență în vederea dezvoltării start-up-ului în primii ani de activitate.
În cele ce urmează vom prezenta pașii ce trebuie urmați de către persoanele interesate de participarea la proiectul Diaspora ReSTART:
Pasul 1. Verificarea eligibilității. Puteți realiza acest pas prin consultarea condițiilor pentru înregistrare.
Pasul 2. Înregistrarea efectivă în proiect. În cazul în care îndeplinești condițiile menționate la pasul anterior, te invităm să ne contactezi la office@smeprojects.ro sau la stefan.corcodel@smeprojects.ro. Pentru detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic și la +4 0740 404 411. Unul dintre experții din proiect te va contacta pentru a realiza împreună dosarul de înregistrare în proiect.
Pasul 3. Participarea la cursul online dedicat dezvoltării competențelor antreprenoriale. Odată finalizată înscrierea în proiect vei primi un mail cu detalii referitoare la logarea pe platforma online de formare. Cursul te va ajuta să înțelegi mai bine cum funcționează o afacere și cum se poate elabora un plan de afaceri de calitate. Toate activitățile de formare au loc în mediul online, tutorii din echipa proiectului fiind la dispoziția ta pentru orice nelămurire referitoare la cursul urmat. Absolvirea cursului constă în finalizarea planului de afaceri pentru ideea ta!
Pasul 4. Participarea la concursul de planuri de afaceri. Pentru a putea obține finanțarea de 40.000 Euro este necesar să depui planul de afaceri în platforma online www.concurs.diasporarestart.ro, secțiunea Concurs. Instrucțiunile pentru depunerea planului în platformă pot fi accesate aici. Îți sugerăm să parcurgi cu atenție regulamentul de concurs, precum și știrile publicate cu privire la concurs, înainte de a depune planul de afaceri. Atenție! Fiecare persoană fizică va depune un singur plan de afaceri în concurs. Depunerea mai multor planuri de afacere de către o singură persoană va conduce la respingerea tuturor aplicațiilor.
Pasul 5. Publicarea rezultatelor evaluării și implementarea planului de afaceri. După finalizarea perioadei de depunere a planurilor de afaceri (adică după 15 august 2018), comisia de evaluare a planurilor va publica rezultatele concursului. Dacă te afli în lista câștigătorilor vei participa la mai multe sesiuni de mentorat cu oameni de afaceri cu experiență, sesiuni în cadrul cărora vei putea clarifica mai multe aspecte despre ce înseamnă un business în România. După acest pas, vei putea înființa firma pentru care ai depus planul de afaceri și te invităm la semnarea acordului de finanțare pentru cei 40.000 de Euro. Prima tranșă a subvenției (de 75%) va fi primită de tine cu statut de prefinanțare (avans), exclusiv pentru realizarea cheltuielilor incluse în planul de afaceri aprobat. Tranșa nr. 2 (restul, de 25%) va fi primită doar dacă realizezi o cifră de afaceri de minimum 30% din prima tranșă, într-un termen de maximum 12 luni de la primirea tranșei nr. 1.
Concluzionând, pașii de urmat pentru a putea beneficia de ajutorul de 40.000 Euro pentru afacerea ta sunt: verificarea eligibilității, înregistrarea în proiect, participarea la cursul online, depunerea planului de afaceri și, în cazul în care ești selectat, implementarea respectivului plan de afaceri. La fiecare pas echipa Diaspora ReSTART îți stă la dispoziție pentru suport și informații suplimentare. Pentru mai multe detalii cu privire la proiect și beneficiile oferite prin intermediul său, ne poți contacta la office@smeprojects.ro, la stefan.corcodel@smeprojects.ro sau telefonic, la +4 0740 404 411.
Copyrights © 2017 All Rights Reserved, Powered by CNIPMMR.